You're my second half. The one I trust the most. I love you <3

gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalet år med dig!

sofie björk, jag måste bara skriva detta känner jag.
detta år har varit så grymt!
du är den som har gjort det så bra som det har varit! Allt vi har varit med om detta år.... Du har stöttat och hjälpt och pushat på, och jag har (försökt iaf) göra detsamma.
du betyder så otroligt mycket för mig!
Saker vi har gjort detta år, som jag ALDRIG glömmer!

* Jag blev erat helg barn :) sov hos er typ 10 helger i rad ;S
* BodN film kvällarna! :D oj oj oj... Buffy!
* När vi skrek på spindeln så du sprang barfota till Jerry så han fick komma och döda den xD
* När vi var as rädda för clowner i boden, och skrek så vi höll på att dö. och just då kom ante och jerry och skrämde oss...
* Nore :)
* Alla våra turer på mopeden.. "Henry, ditåt!" "vi ska dit!" "men henriette, vi ska dit först"....
* Alla filmkvällar med gäster... :)
* HAHA, våra succé bakelser xD
* alla gånger vi dampar på varann
* gången du dampa på mig för att jag sov, då du SATTE IGÅNG BRANDLARMET!!!
* alla gånger då du har dina "hopplöst blond" stunder. "- Henry, hur steker man köttfärs???"
* våran låt, just you and your hand tonight, på bordet, högsta volym, cola
med mera med mera med mera

alltså du har gjort mitt år så bra mycket roligare.
jag är tacksam som har dig. du är min andra halva.
min syster.
jag vet att jag mobbas och retas, men det måste man ju som syster ;)
tack för året, jag hoppas det blir fler med dig.


jag älskar dig sofie björk, tack för allt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0