We are free and we are perfect, when Lady Stardust sings, play on, play on

HAHAH, fotbollsmatchen kunde ju inte ha börjat sämre med att jag var åksjuk typ hela resan i bussen... JIPPI.
OCH, jag fick vara back, hur bra är jag på backen tror ni? jag som typ aldrig har spelat där...
Fick spela hela matchen iaf och det var väl ett plus :)
Vi förlora iaf med 7-1, HAHAHAHAHAHHA.
Efter matchen åkte vi hem sen drog jag till victor typ direkt. nu ska jag och victor åka ner på köpingen. jag ska boka biljetter till Märsta/Sthlm dit jag drar på måndag. Då blir det dålig uppdatering från min del.
Får sen om vi sätter oss och fikar nånstans också, mysigt! :)

Vi hörs nångång.

PUSS

H



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0