Så. Fruktansvärt. Dålig.

...på att blogga. När jag flyttade till Rom lovade jag mina kompisar att uppdatera ofta. Vad hände med det? Jag tänker skylla det på att jag inte har lyckats få in internet till min dator...
Imorse ställde jag klockan på 04:45 för att vid 5 tiden skjutsa familjen till flygplatsen. De är på Brännö över påsk och jag är kvar här. Alla andra au pairer är också borta eller måste jobba, så vad jag ska göra i helgen har jag inte riktigt klurat ut än. En tur till Orvieto eller Neapel blir det nog iallafall. Idag ska jag till Euroma2 med Alexondra. Nya springskor behövs inhandlas! Ska även köpa ett gymkort nu, så ett par nya skor passar grymt bra. Träningen går faktiskt riktigt bra. Mitt knä är dock bajs, men det är tur att crosstrainern är skonsam mot knäna, så 40 minuter på den är perfekt just nu. Vågen står nu på -7 kg sedan januari/februari någon gång, och jag är så otroligt glad att jag äntligen kan börja se resultat. Att det dessutom börjar bli varmare gör ju inte saken sämre. Jag älskar livet för tillfället! Här kommer några bilder sen senaste veckan.
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0