Längesedan!

Oj, det var otroligt längesen! Sist jag skrev var det några dagar tills Linda skulle komma. Efter det inlägget har hon varit här, jag har varit hem, firat jul, åkt tillbaka till Rom, firat nyår och haft kusiner på besök, samt träffat en ny fin vän. Allt går så otroligt fort här borta, och det är helt sjukt att jag endast har mindre än 8 månader kvar här!! Känns ju som att jag kom hit nyss?! La mig i sängen igårkväll med extrem smärta i båda knäna, som en konsekvens av min förkyldning och den uteblivna träning som mina knän (och min vikt för den delen....) behöver. Så idag har jag tagit tag i saken. Fortfarande förkyld, men körde lite "yogalates" och sedan lite styrka här hemma. Har bestämt, med tungt hjärta, att ej lägga pengar på ett gymkort. Iallafall inte än. Behöver nu bli frisk först sen ska jag UT och springa. Längtar ihjäl mig efter 3 månaders hosta och nysningar... Har hittat tillbaka till en nära vän igen också, dvs min fina vattenflaska. Följer mig överallt nu för tiden. Äntligen är jag på rätt väg igen!! :) 
Här kommer nåra bilder sen senaste månaden, typ.... 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0