Napoli

Spenderade helgen i Napoli med bästa människorna! Jag och typ 8 brudar till samt Brian och Garret tog i lördags tåget till Napoli för att fira Mirjams födelsedag med en hel helg med bravader! Åt pizza på restaurangen där Julia Roberts i "Eat, Pray, Love" hade den bästa pizzan i sitt liv. Hon hade så rätt! Den var så fruktansvärt god. Jag ville aldrig att den skulle ta slut. En timmes väntetid var sååå värt! Jag kommer nog aldrig att kunna äta pizza igen. Vi gjorde lite sightseeing bland annat upp på fortet som hade en helt otrolig utsikt. Väldigt fint! Väldigt nöjd med helgen och jag är så tacksam att jag har dessa människor i mitt liv här i Rom. Åh, jag älskar livet! Var för övrigt väldigt smidigt att åka dit. Tåget i ca 2 timmar så var man framme sedan. fint!
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0