Fortsätter klättra

Vid nyår bestämde jag mig för att aldrig mer bli den jag var. Jag bestämde att jag nu en gång för alla skulle bli hon jag alltid velat vara på utsidan som min insida så länge suktat efter. Och vet ni? Hittills har det gått fantastiskt bra! Jag har utan några större svårigheter lyckats att ändra om min kost totalt. Ägg har blivit min bästa vän och jag minns inte när jag åt pasta sist. Och tror ni jag blev glad när vågen visade -6 kilo?! Helt fantastiskt! Men nu har vågen stått still trots hårt arbete. Så nu ska jag jobba ännu hårdare. Jag har aldrig varit så motiverad som nu
 
 
 






Kommentarer
Postat av: Grannen

Snygggggggg

2015-01-27 @ 11:23:45
Postat av: Katharina

Heja!!! Jädrar vad duktig du är. Bit ihop och precis som du skriver, bara för att vågen står still just nu ger man inte upp! Fast vore jag som dig, skit i vågen, ta fram ett måttband istället, mycket bättre och säger mer. Fett förvandlas ju till muskler och muskler väger mer...
Lycka till!!!

2015-01-27 @ 11:37:48
URL: http://katharinaslife.blogg.se
Postat av: Anonym

Du inspirerar mig! Fantastiskt jobb fina /Emelie

2015-01-27 @ 13:25:58
Postat av: Linda

Fyfan va duktig du är! Det här fixar du! 👊👊👊

2015-01-28 @ 11:37:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0